Kurz kreativních a marketingových postupů připravený speciálně pro marketingové manažery a majitele menší firem.

Ilustrace: © Depositphotos.com/Venimo
Ilustrace: © Depositphotos.com/Venimo

Také jste si všimli, jak moc jsou si podobné texty tiskových zpráv, letáků, informačních brožur i katalogů?

Zdá se vám, že popisy vašich produktů nepostihuje sílu zážitků, které na klienta čekají?

Přemýšlíte, čím znovu zaujmout novináře, své klienty a odlákat jiné konkurentům?

Náš speciální kurz vás naučí, jak lépe pochopit svoji výjimečnost a jak ji převést do psané podoby.

CÍL KURZU

Tento kurz, který je možné objednat přímo pro vaši firmu,  je připraven speciálně pro marketingové manažery a majitele menších firem. Cílem je pomoci jim lépe prezentovat své produkty. Osvojit si dovednosti kreativního uvažování pro lepší písemnou prezentaci svých služeb na webu, v katalozích a v dalších marketingových materiálech. A také se zorientovat se v tom, co opravdu může zajímat novináře, jak s nimi pracovat a využít je.

Kurz je kombinací mediálního tréninku Buďte více vidět a worskshopů kreativního psaní pro byznys.

OBSAH

1. Kreativita a text:  Jak užívat kreativních postupů při psaní textů (tiskových zpráv, katalogů, webů) a jak na sobě a svých produktech objevit unikátní věci, které je možné skvěle „prodat“ zákazníkům i novinářům.  Úvod do vyšších forem psaní a jejich užití pro podporu svého podnikání. Zkrátka: jak psát tak, aby to přitáhlo více pozornosti.

2. Kreativita a „váš čtenář“: Jaké kreativní postupy užívat pro různé cílové skupiny: novináře, na něž cílíte svými tiskovými zprávami, klienty pátrající po hodnotných informacích na webech a sociálních médiích a čtenáře vašich katalogů, brožur a dalších informačních materiálů.

3. Praktická část:  Jak nalézat na „obyčejných“ produktech motivy, které je učiní lákavější a přitažlivější – práce s konkrétními případy účastníků kurzu. Praktické řešení ukázkových příkladů: jak přeformulovat různé texty tak, aby byly zajímavější pro novináře/čtenáře v tiskových zprávách, na webu, v katalozích a jiných výstupech

Datum a místo: Dle domluvy s klientem.

Délka kurzu: 4-6 hodin (čistého času, dle domluvy)

Počet účastníků kurzu: maximálně 10-12

Co si připravit na kurz: textové výstupy, s nimiž se „nevíte rady“ a chtěli byste je vylepšit, své katalogy, nad nimiž budeme společně přemýšlet, jak je zlepšit a udělat více unikátní a zajímavější.

Cena: 16 000 Kč (vč. DPH)

O LEKTORECH

Jan Rybář, novinář (PhD v mezinárodních vztazích, MLitt v žurnalistice ve Skotsku), 13 let v MF DNES (zahraniční oddělení), fotograf (vyhrál Czech Press Photo), autor několika úspěšných knih.  V současnost mediální konzultant, kreativní ředitel agentury Amaze.cz a provozovatel webu Inspirovník.cz.

Mgr. Zuzana Rybářová, mediální konzultant a zároveň známá novinářka zaměřující se na cestovatelský sektor, pracovala jako šéfredaktorka časopisu Travel Digest, dnes vede portál www.malydobrodruh.cz a pravidelně přispívá do rubriky Cestování s dětmi v pořadu Sama doma České televize. Víc o ní zde: Zuzana Rybářová.

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*