Také děláte něco, co by mělo zajímat média? Ale novináři se o Vás nezajímají? Máme pro vás speciální mediální trénink: naučíme Vás, jak na to! Jak být prostě více vidět.
Každý, kdo něco dělá, ať vede nějakou organizaci, třeba neziskovku (viz mediální trénink pro neziskovky), má svůj malý „bysnys“ nebo prostě jen činí něco zajímavého, touží být „víc vidět“ v médiích a tedy mezi lidmi. A ten každý (nejspíš) tuší, jak těžké to je. Píše novinářům, ale oni neodpovídají, posílá tiskové zprávy, ale nemají žádný účinek, organizuje tiskové konference, ale lidé tam chodí jen kvůli chlebíčkům. Anebo najme PR agenturu, utratí hodně peněz, ale pořád nic.
Ano, dobře to známe – máme dvacet let zkušeností z „druhé strany“: z velkých celostátních deníků, rodinných týdeníků, internetových médií, časopisů o cestování, i z televize a rádií.
A dokážeme Vás naučit, jak na to, jak se i Vy dokážete stát svojí vlastní malou PR agenturou a prudce zlepšit schopnost „být vidět“.
Náš mediální trénink – co se například naučíte:
Jak lépe porozumět světu „velkých médií“ a tomu, co je může zajímat
Jak ve své práci vyhledat témata, která lze dobře „prodat“
Jak psát pro čtenáře a novináře, kteří o Vašem oboru nevědí skoro nic
Jak zvládnout internet, tedy mocného, ale vrtkavého spojence
Jak psát tiskové zprávy jinak. Tak, aby hned nekončily v koši
Jak chápat PR, tedy to, co dobře či špatně dělají jiní
Jak být kreativnější v psaní (aneb zajímavě se dá popsat skoro vše)
Jak zvládnout sílu fotografie – anebo stručný úvod do techniky fotografování
PLUS: praktický workshop: zkuste na svoji práci hledět jinak a najít ta „pravá“ témata
In English: Media Training Be more visible
Cena + Jak objednat mediální trénink: Napište nám na kurzy@amaze.cz. Vymyslíme spolu pro vás nejlepší variantu!